Chat

Mobilabonnement for familie

Lave mobilpriser til hele familien

Alle i familien kan benytte seg av våre billige mobilabonnement, og dere kan fritt velge forskjellige mobilabonnement tilpasset hvert enkelt familiemedlem. 

Slik bestiller du mobilabonnement til familien

1. Velg først mobilabonnement til ett familiemedlem.

2. Underveis i bestillingen kan du enkelt legge til så mange familiemedlemmer du ønsker, og velge hvilket abonnement hvert familiemedlem skal ha. Se hvordan dette gjøres lenger ned i artikkelen.

3. Vi vil samle alle abonnementene på én regning, så du enkelt får oversikt over familiens forbruk.

Senere kan du når som helst aktivere eller deaktivere tjenester på Min side for hele familien. Slik som bestille ID-sikring og sperre for spesialnumre, innholdstjenester og andre kjøp via abonnementet.

 

Hvordan legge til flere abonnement

Etter at du identifisert deg manuelt eller gjennom BankID, kan du velge om det er du eller noen andre som skal bruke abonnementet. Dersom du bestiller for barnet ditt, trykker du på "Nei, legg til en annen bruker". 

 

   

 

Når du har oppgitt all nødvendig informasjon, blir du presentert med en oversikt over bestillingen din så langt. Ønsker du å legge til flere abonnement, trykker du på "+ Bestill abonnement til flere" for å starte samme prosess med nestemann i familien. Når alle abonnementene er lagt til, kan du trykke på "fortsett bestiling" for å fullføre hele bestillingen.

 

 

 

Familie og barn

Hvordan bestiller jeg mobilabonnement for barn?

Kan jeg få varsel hvis barna bruker mye data?

Hvordan skrur jeg av foreldrekontroll?

Hvem kan bestille på vegne av barn?

Får hele familien én faktura?

Kan jeg bytte eier av abonnementet?