Mobil for familien

Fjordkraft har 100.000 mobilkunder

Fjordkraft Mobil har nettopp nådd en milepæl med 100.000 mobilkunder. Det gjør oss til den aller største mobiloperatøren som ikke har eget mobilnett.

Publisert: 15. januar 2020

– 100 000 mobilkunder er helt klart en milepæl og en sterk utfordrer-prestasjon, men for oss er det først og fremst et delmål, sier administrerende direktør Rolf Barmen.

 

Fjordkraft-sjefen har et uttalt mål om 125 000 mobilkunder innen utgangen av 2020.

 

I oktober kom beskjeden om at Fjordkraft har de aller mest fornøyde mobilkundene i Norge. Det viste årets EPSI-måling av mobilselskaper i privatsegmentet. Fjordkraft lanserte sine mobilabonnement for første gang våren 2017 med et uttalt mål om å utfordre de etablerte mobilaktørene, og dette beviser at vi er godt på vei. 

 

– Fra starten våren 2017 har vår ambisjon vært å utfordre de etablerte aktørene i bransjen. Det har vi klart både på pris og, som EPSIs kundetilfredshetsmåling viser, på kvalitet. Det lover godt for fortsettelsen, sier Barmen.

 

Mobilabonnement til deg selv eller familien? Sjekk våre mobilabonnement her