Nyttig å vite om din faktura

Slik fungerer faktureringen

Måneden etter at du har blitt kunde hos oss får du din første mobilfaktura fra Fjordkraft. Denne fakturaen er litt annerledes enn de du vil få senere. Det er fordi din første faktura dekker mobilbruken din fra det tidspunktet du ble kunde, slik at perioden på denne fakturaen er lenger enn en måned.

Senere vil du motta faktura fra oss en gang i måneden, og du betaler da kun for en måned av gangen.

Så lenge du ikke bruker mer mobildata enn du har inkludert i abonnementet og heller ikke benytter tilleggstjenester, spesial- eller utlandsnummer, vil du heller ikke bli fakturert for noe annet enn prisen på abonnementet ditt. Ønsker du å sjekke hvilke tjenester som koster noe ekstra, finner du en oversikt over våre mobilpriser her.

Har du spørsmål om fakturaen? Sjekk gjerne spørsmål og svar eller ring oss på 230 06100.

Faktura

Hvordan blir beløpet på min første faktura?

Hvordan benytter jeg Avtalegiro og eFaktura?

Kan jeg se hvilke fakturaer som er betalt?