Nyttig å vite om din faktura

Slik fungerer faktureringen

Første mobilfaktura

Måneden etter at du har blitt kunde hos oss får du din første mobilfaktura. Denne fakturaen er litt annerledes enn de du vil få senere. Det er fordi din første faktura dekker månedsprisen og mobilbruken din fra det tidspunktet du ble kunde, i tillegg til månedsprisen for inneværende måned. Dette gjør at perioden på den første fakturaen er lenger enn en måned.

 

Senere faktura

Senere vil du motta faktura fra oss en gang i måneden, og du betaler da for din månedspris i tillegg til eventuelt annet forbruk fra måneden før. 

 

Så lenge du ikke kjøper ekstra datapakker, benytter tilleggstjenester, spesial- eller utlandsnummer, vil du heller ikke bli fakturert for noe annet enn prisen på abonnementet ditt. Ønsker du å sjekke hvilke tjenester som koster noe ekstra, finner du en oversikt over våre mobilpriser her.

 

Hva skjer når jeg endrer abonnement midt i en måned?

Bytter du abonnement midt i måneden gjelder samme regler for den nye størrelsen som ved ny-oppstartet abonnement. Deler av den siste fakturaen du betalte før du byttet, blir refundert ved neste faktura. Beløpet du får refundert tilsvarer antall dager etter nyoppstart av det nye abonnementet frem til månedsskifte. Rollover gjelder ikke når du bytter ned i størrelse.

 

Har du spørsmål om fakturaen? Sjekk gjerne spørsmål og svar eller ring oss på 55 52 67 00.

Faktura

Hvordan blir beløpet på min første faktura?

Kan jeg se hvilke fakturaer som er betalt?